Nadchodzi Zima!

Jeeeeest!

Kurwa, jest!

W końcu(o pardąsik! wybaczcie francuski!), ale jest...
Nareszcie ktoś kto ma jaja w HBO, wziął się i zrobił! Nakręcił i sfilmował!
Ekranizacja "Gry o Tron" G. Martina, mega-kurwa-sagi wszech czasów(a co mi tam, jebnę wam linka do wiki), w końcu zawita na ekrany waszych i naszych Rubinów, czy co tam w domach macie.

Nie wiecie co to? No tak kurwa, przebicie się przez steki stron(i to kurna w pojedynczym tomie) to nie lada sztuka. Każdy narzeka na blogu to i ja mogę, temacik: totalny, kurewski zanik czytelnictwa. Normalnie, czytanie to umiejętność dzisiaj rzadsza niż programowanie komputerów za pomocą kart perforowanych... I "Gra o Tron" wymaga poświęcenia, kumacji, wytrwałości i oddania wielu dni lekturze(ile kurwa można by w tym czasie polubić demotów i filmików na fejsie! w pizdu!). Ale jest tego warta. Każdy chyba kto czytał, marzył o ekranizacji, i o takiej obsadzie... Ech...

Dosyć kurwa, Ernesto!

Macie tu trailer:



I jeszcze peesik! Gdyby na przykład koniec świata, czy tez kurwa coś w tym guście, nieważnego... Nadszedł zanim sobie to ściągnę z sieci, to... Ale poważnie... Cthulhu, kurwa! No!

Komentarze

Katarzyna pisze…
Ty mi powiedz lepiej kiedy następny tom wyjdzie :P
Ernest pisze…
Nie mam pojęcia, też czekam, tęsknię, skamlę w księgarniach...
Anonimowy pisze…
Za dużo "kurwa" kurwa
Ernest pisze…
Ale nigdy nie posunąłem się o jedna kurwę za daleko...

Popularne posty