Co tam...?

Najpierw laurka dla drogowców(a la wczesny Frank Miller, sam rysowałem - mam nadzieję, że to docenią)! Proszę:


Poza tym:

Wujek ernest kupił sobie Kindle(taki czytnik ebooków) i korzysta z dobrodziejstw warezowni książkowych w sieci.

Planuję też wybrać się do Trójmiasta jakoś już niedługo, więc można już chłodzić wódę i kisić ogóry!

Cały czas walczę też z lenistwem(mam już 18-ty poziom) i szukam dobrego tematu na nowy wpis, może wystukam coś o fotografii(aktualnie jestem zafascynowany dwoma odkryciami z dwudziestolecia między wojennego: zdjęciami Augustisa z Białegostoku i portretami Stefanii Gurdowej, odnalezionymi już jakiś czas temu w Dębicy).

Może też wyrzucę z siebie dalszy ciąg Mojego Życia z IKSem, zostało jeszcze kilka dobrych akcji do opisania...

Z reszta, sami napiszcie o czym chcecie poczytać!

Na koniec mała atrakcja z Piotrkowa Trybunalskiego:

Komentarze

Popularne posty